Finančná
kalkulačka

Máte pod kontrolou Vaše tlačové prostredie? Otestujte sa na nasledujúcich otázkach, ktoré sme pre Vás pripravili v spoločnosti IKARO.


  1. Máte pod kontrolou prístup k tlači, kopírovaniu aj skenovaniu a chránite tak svoje citlivé dokumenty?
  2. Sú tlačové procesy vo Vašej spoločnosti efektívne?
  3. Používate tlačové pravidlá k optimalizácii nákladov a využitia tlačiarní?
  4. Využívate možnosť bezpečnej tlače z mobilných zariadení?
  5. Skenujete efektívne pomocou prednastavených workflow?
  6. Využívate možnosť priraďovať náklady tlače a kopírovania jednotlivým osobám či projektom?
  7. Máte dokonalý prehľad o vašom tlačovom prostredí prostredníctvom tzv. reportov?

Ak ste na všetky otázky odpovedali áno, tak v tomto článku sotva nájdete niečo nové - v opačnom prípade však určite stojí zato čítať ďalej.
 

  1. Overovanie
    Prístup užívateľov k zariadeniam je zabezpečený. Užívateľ sa overí PIN kódom alebo ID kartou za účelom odomknutia zariadenia a vykonania tlače, kopírovania a skenovania.
     
  2. Print Roaming (je potrebné overovanie)
    Užívateľ neodosiela tlačovú úlohu na konkrétnu tlačiareň v sieti, odosiela ju „do systému“ ktorý mu umožňuje jej vyzdvihnutie na akomkoľvek zariadení (tlačiarni) v sieti. Po overení na termináli zariadenia môže užívateľ zrušiť tlač z počítača už odoslanej úlohy, prípadne ju opätovne vytlačiť, alebo ju zaradiť medzi obľúbené a dlhodobo si ju ponechať k dispozícii.
     
  3. Tlač na základe pravidiel
    Pri tlači úloh sú automaticky použité preddefinované pravidlá zefektívňujúce proces tlače, alebo prevádzkové náklady (napríklad konverzia jednostranných úloh na obojstranné, alebo konverzia farebnej tlače na čiernobielu).
     
  4. Mobilná tlač
    Autorizovaný užívateľ môže poslať tlačové úlohy zo svojho mobilného zariadenia prostredníctvom e-mailu, alebo cez mobilné webové rozhranie.
     
  5. Správa skenovania (je potrebné overovanie)
    Po overení na termináli zariadenia užívateľ automaticky skenuje podľa jeho privátnych, vopred nastavených pravidiel. (spôsob (do mailu, do adresára), cieľová adresa, parametre (rozlíšenie, kontrast, čiernobielo resp. farebne...))
     
  6. Kredit a účtovanie
    Užívateľom vytlačená úloha mu je účtovaná v cene vypočítanej na základe pre neho platného cenníka. Užívateľov je možné spájať do väčších celkov, nákladových stredísk alebo zúčtovávať úlohy podľa ich príslušnosti k jednotlivým projektom.
     
  7. Reporting
    Užívatelia majú prístup k automatickým prehľadom a reportom, manažéri zasa ku komplexným manažérskym reportom. Systém umožňuje definovanie vlastných, na mieru užívateľa šitých, reportov.

Týchto sedem inteligentných modulov ponúka integrované riešenie pre správu tlače, kopírovania a skenovania YSoft SafeQ.  Pomáha nadnárodným spoločnostiam rovnako ako tisícom malých a stredných firiem znižovať náklady, zvyšovať zabezpečenie dokumentov a produktivitu – to všetko s ohľadom na udržateľnosť a ekológiu. Zároveň umožní ponúknuť novú platenú alebo predplatenú službu tlače, kopírovania a skenovania.

Krátke video na tému „Čo je YSoft SafeQ?“ nájdete tu, v prípade bližšieho záujmu o toto riešenie nás kontaktujte na adrese riesenia@ikaro.sk.

 

16.09.2015 Ing. René Piatnička



SÚKROMIE

NAKUPOVANIE

O FIRME

O NÁS

SOCIÁLNE SIETE

  • FACEBOOK IKARO
  • TWITTER IKARO
  • YOUTUBE IKARO